tisdag 23 november 2010

Verkar som det är problem...

Hej på er,
Det verkar som de flesta har problem med att kommentera:(
Jag har ingen aning om varför det inte funkar. Camilla har lyckats 2 gånger i allafall:)
Camilla, kan du berätta hur du gör?
Jag vill ju ha kommentarer ju:)

Camilla, tyvärr är inte sommarstugan vinterisolerad. Det finns luftvärmepump, el-element och vedspis. Vi bodde där till mitten av Oktober. Men toa och dusch ligger i en separat byggnad så tillslut var det lite kyligt att springa i mellan:)

Kram från mig och Mejjis.....

1 kommentar:

  1. Testing testing... Jo jag tror att de är såhär. När jag skriver en kommentar så väljer jag "google konto" på välj profil här nedan. Sedan så måste jag logga in på mitt google konto, dvs min blogg typ. Det som brukar finnas är ju att man kan välja att vara anonym och det alternativet hittar jag inte här. varför vet jag inte? Hoppas du får de att funka, för att få kommentarer är ju halva grejen!!! Synd me sommarstugan, Kram

    SvaraRadera