måndag 24 januari 2011

Måndag

Måndagar brukar ju va sega, långa och trötta, i allafall var det så när jag jobbade, men inte den här måndagen. Den har innehållit massor av skoj.
Vi började dagen med lite fix hemma, sen åkte vi och lämnade in våra köksluckor för omlackning, därefter hämtade vi ut Mejjis nya bilbarnstol som vi beställt.

Testar nya stolen...



På eftermiddagen fick vi härligt besök av Emma & Olle och Fridha & Sixten. Mariah dök också in på en kopp te. Nu är jag i himlen, äntligen får jag spontanbesökare. Det var sällan någon spontanbesökte på våning 13 på Johanneshöjden i Västerås:)

Dagens fynd...

Detta lilla fina hus hittade jag bland lite grejer som den gamla ägaren lämnat kvar i huset. Kul för mig!

Mot kvällen kom Jenny och hämtade upp mig och så drog vi till BB i Västerås för att hälsa på lilla Nelli och mamma Sofia. Det var så underbart att få se lilla pyret och att se att båda mådde så bra. Pappa var hemma och tog hand om storasyster Tilde. Jag älskar att åka till BB och se de nya små liven, nu väntar vi bara på att J & U:s lilla troll ska komma:)

Nya Nelli som sover så gott

Pigga morsan

Nelli visar sina fina ögon

Vilken härlig måndag jag haft, så här borde man ha det jämt, LIVSKVALITÉ!!!

6 kommentarer:

  1. Åhh va söt hon är..Mamman såg pigg ut..Snart kommer vi oxå på spontanbesök,kul o se erat nya hem..//Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag glömde ju Meja-Lisa..Va söt hon va i sin nya stol.Såg riktigt mallig ut i den..//Lotta

    SvaraRadera
  3. Det är ju som en liten Tilde till... Värsta tjejligan nu alltså.

    //Jens

    Edit:
    Vänta ska bara fortsätta trycka på trycka 14 gånger till på förhandgranska innan jag kan skicka kommentaren.

    SvaraRadera
  4. En kopia av Tilde. Toksöt! Det behövs tjejer till alla 2010-killar. (så Six får Meja-Lisa för sig själv)
    Och Mejjis såg ut att gilla stolen, bra köp ;-)

    SvaraRadera
  5. Oj oj vilken söt liten tjej!

    Stora Mejjis <3

    Kram /S

    SvaraRadera
  6. Jens, varför är det så? Alltid när jag ska kommentera på nån som har "blogspot" så måste man trycka på förhandsgranska hundra gånger...grrrrr... :)

    Ja lilla Nelli är så söt, jättelik storasyster men jag tror ändå att den här lilla tösen fått lite mer av mamma Sofia.

    I dag ska Mejjis kanske provåka sin stol i bilen, hon har ju bara testat den i vardagsrummet än;)

    Kram till er alla

    SvaraRadera