fredag 18 februari 2011

Morsor på stan!!

I kväll ska morsorna ut på stan. Mammorna som tidigare bara träffats och snackat bajs, välling och sovrutiner, hur ska det gå i kväll?? Kommer vi komma på nåt annat ämne att prata om eller kommer vi hela tiden glida in på våra barn. Det återstår att se och jag lovar att återkomma med rapport! Hi hi...

I allafall så tror jag att vi blir sju stycken. Vi ska träffas här innan och dricka vin och snacka lite skit (inte bajs). Sen ska vi vidare till Gillet för att käka middag och sen är planerna att gå till bishop efter det.

Jag försöker få bort den slitna mamman och få fram en pigg ock fräsch partytjej...
Ansiktsmask och hårinpackning!!

Mejjis tycker nog att jag är helt knäpp och undrar vad morsan håller på med. Men jag kände att det var ett måste att få lite liv i hud och hår. Så nu är jag redo för en trevlig kväll med de andra fina mammorna.

Mejjis åker runt och lajjar, tycker mamma är fjantig och vill hellre att vi ska göra nåt kul. Det ska vi, för nu är det dags för lunch och sen ska vi ta en promenad i solen och uträtta lite ärenden på stan. Ha en bra fredag alla!!

3 kommentarer:

  1. Ha det så kul nu alla tjejerna! Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med...ha super trevligt!! / Sofia

    SvaraRadera
  3. Kör så det ryker! Kram Marie

    SvaraRadera