söndag 27 februari 2011

Nu är jag tillbaka...

Nu har vi kalasat färdigt! Visst är det kul med kalas men varför ska nästan alla jag känner fylla år i februari?! Kunde vi inte ha spritt ut det lite, fast förstås, februaribarn är ju jäkligt bra:)


Veckan som gått då...

Tisdagen tillbringade jag, Joel och Meja-Lisa tillsammans, vi åkte upp till lilla fina Cornelia i Bysala och hälsade på. Mysig fikastund. Mot kvällningen kom Sofia, Tilde och Nelli på en liten fika. När de gått och Mejjis somnat fixade jag lite i köket inför kommande kalas och sen begav jag mig ner i källaren och fortsatte med mitt målande.

Onsdagen var det kalasdag för mig och Sofia, vi fyller 14:e och 16:e februari så vi brukar alltid slå ihop våra födelsedagar och ha kalas för våra vänner. Så denna onsdag var det alltså dags. Jag fångade inte så många på bild men några av de små liven fastnade...

Barnbordet! Våra stora tjejer...
Mumsigt!



Torsdag var det frukostdate hemma hos Emma och Olle, älskar frukostträffar!! Fina mammor och underbara ungar. Mejjis sitter otåligt och väntar på att få dra iväg till Olle...


Äntligen på plats!

Koncentration!



Fredagen bidrog med Klapp & Klang i körka, efter det blev det käk och häng på stan med Liza och Emma + våra småttingar. Väl hemma igen hängde Mejjis med mig ner i källaren och målade en vägg, vi har inte så mycket värme så vi fick klä på oss...
Vet inte riktigt om hon passar i sin nya vårmössa?! Ha ha...

Fredagen var ju även Joels födelsedag så vi försökte snabbt få det mesta färdigt till lördagens familjekalas så att vi sen kunde ta det lugnt och fira födelsedagen...

Mums med födelsedagsmiddag!
Ja det här var vår "arbetsvecka", det är jobbigt att va mammaledig, hi hi....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar