torsdag 21 april 2011

Vilken dag!!

När jag tror att jag inte kan ha det bättre så blir dagarna bara härligare och härligare, det här med att va föräldraledig är min grej, hi hi....De här underbara vårdagarna vill jag inte byta mot allt i hela världen. I går var en helt perfekt dag. Liza, Emma och jag plus tokungar började med att promenera till big inn, där gjorde vi reafynd på H&M och tog en fika.

Sen tillbringade vi eftermiddagen på Lizas veranda, vi solade, käkade lunch och lekte. 

 När det ser ut så här i vagnarna passar mammorna på att njuta och hämta ny energi.

Mys!

Lek & bus med Mejjis och Olle


Mot kvällningen var det dags att bege sig på kalas, Hilli har fyllt år så nu var det kalastajm. Det var så skönt att bara sitta o mumsa och prata.

Mejjis gillar att gå på kalas...


Grillade hamburgare med massa goda tillbehör stod på menyn!!!


Mumsig efterrätt tyckte Hassona o alla vi andra.

Tack alla för en bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar