tisdag 24 maj 2011

Listad!

Oj oj oj oj vad jag tycker om listor, att få lista upp allt som jag måste göra och sen få stryka när det är fixat. Vilken känsla!!

Joel och jag har en lång lista på allt vi har att göra, men vi har också satt datum på när det ska vara gjort samt när det ska göras. Det gör att vi inte går runt med massa måsten, att känna att vi har tusen saker vi borde göra. Nu vet vi när det ska göras och vi slipper känna att allt ska vara klart på en gång.

I dag har vi betat av en hel del på listan, så vi stryker...

Måla elementet i hallen
Köp färg till "pelare"
Måla färdigt tavellister
Skruva upp 5 lampor

Fixa i sommarstugan
Påbörjat dragning av nätverkskabel

CHECK!!!!!!

Underbart. Nu ska jag dammsuga av här hemma sen ska jag slänga mig i soffan eller sängen. Ses i morgon!!

Mitt nymålade element

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar