söndag 26 juni 2011

På tur!

I morgonbitti vid sju kommer Jenny och Hassona och hämtar upp mig, vi ska på tur. Vi ska till Ullared.
Vi ska bo i stuga och åka hem på tisdag igen.

Tre mammor på vift utan karlar och utan barn. Vi kommer få så himla mysigt. Shoppa och sen hänga i stugan på kvällen och dricka vin och bara mysa.

Det här är första gången Sofia är borta från Nelli och även första gången för Jenny att lämna Ture i över ett dygn. Vi får se hur galna av längtan de blir.
Vi får tänka så att ju mer tid vi får för oss själva dessto mer energi samlar vi på oss för att vara de bästa för våra barn

Jag hoppas Mejjis är vaken i morgon innan jag åker så jag får pussa på henne ordentligt...



4 kommentarer:

  1. Åhh va kul ni kommer att få,3 tjejer på äventyr..Ha det såå himla kul på eran resa..//Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack!! Det ska bli så himla kul. Kram till dig Lotta

    /Sofia

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni roade er ordentligt tjejer! Tittade in här och jag vill passa på att önska en riktigt skön, avkopplande och härlig sommar! Mysig blogg Sofia, precis som du :) Ses gärna nåt i sommar om ni har tid. Många kramar Kim

    SvaraRadera
  4. Åh vad jag längtar till att få se alla fynd! För de bästa måste man ju få se här på bloggen? Eller kanske vi får komma förbi på en liten trädgårdsfika i veckan? Nästa vecka är vi på Västkusten. Borde kanske ha skickat ett mejl, blev ju jättelångt det här. Hoppas ni haft urmysigt men det tror jag verkligen! :)
    kram

    SvaraRadera