torsdag 25 augusti 2011

Kom och gå här i 20 år...

I nästan hela vår undervåning har vi ju lagt trägolv som vi målat vitt. Det ser ju lätt skitigt ut men det är det värt. Egentligen så har ju alla andra lika skitiga golv bara att det inte syns, hi hi...!

Vårt lilla husdjur dammsuger varje dag klockan tolv samt att jag torkar golven var annan, var tredje dag. Så det kan ju inte vara så skitigt.

Det var egentligen inte det jag skulle skriva om. Utan mer om att jag vill att golvet skulle få bli 10-20 år gammalt på en gång. Jag vill att det ska synnas slitage där vi går mest, jag vill att det ska bli repor och avtryck av vår lilla familjs vardag och fest.

Och så vill jag att årstiderna ska få göra naturliga härliga springor mellan planken/brädorna. Ska bli spännande att se hur mycket vintern drar i hop det.

Slit Mejjis, slit!!

Vårt lilla husdjur dammsugaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar