söndag 25 september 2011

Hallförvaring!

Jag funderar mer och mer på hur vi ska få till det praktiskt i våra små hallar här nere. Just nu är det inga problem men när det blir vinter och vi och barn kommer in med dubbelt så mycket kläder på oss då kan det nog bli lite kaos;)

Först kommer man in i det gamla "trapphuset", där är det inte stor yta och dessutom så är det en dörr ner till källaren där. På denna lilla yta har vi skoställ plus att Mejjis vagn står där.




Några trappsteg upp så har vi hatthylla, korg med vantar/mössor mm...



Sen har vi ytterligare en liten hall där vi kanske kunde få till nån smart förvaring...


Jag är inne på ett sånt här skåp men det finns inte plats för det på bredden, har ni nåt tips på nåt liknande som inte är fullt så brett? Här vill jag har skor och väska mm. Jag vill att det är ett skåp och inte en byrå med bara lådor.

Bilden lånad från bloggen http://mylovelythings.blogspot.com/

Ja det var mina tankar en söndagsmorgon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar