tisdag 27 september 2011

Varför utsätter jag mig?

I dag gjorde jag det jag bestämt mig för att inte göra.

Jag började med maten när jag var själv hemma med Mejjis, och hon som var så himla sugen på att leka och mysa med sin mamma efter en hel dag på dagis.
Joel jobbade över så ingen lekte med Mejjis:(

Till en början tokade hon sig och lekte snällt men efter ett tag stog hon mellan mig och köksbänken, hon bara skulle ha min uppmärksamhet. Till slut struntade jag i alla kastruller och satt mig i soffan med henne, vi knappade på min telefon och hon blev världens lyckligaste.

Vi lekte en stund och efter ett tag var det hon som lämnade mig för att gå och lajja med nåt annat. Jag satt kvar i soffan ett tag tills jag märkte att jag inte gjorde nån nytta mer, sen smög jag mig tillbaka till köket.

Jag tittade till henne i mellan åt, hon hade det bra:)



Hon fick ett stort lass mat och sen kom hennes älsklingspappa hem och hon stod vid trappen och hoppade av lycka. När pappa åt fick hon massa gröna ärter av honom. Lycka!

Slutet gott - allting gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar