fredag 28 oktober 2011

Fredag!

Jag tar väl och sammanfattar den här dagen då...

Vi hade en glad och trevlig stund i körka i dag, vi sjöng och fikade.
En kebab-lunch på stan plus lite ärenden, Mejjis somnade i vagnen och vi begav oss hemåt så hon fick sova vidare hemma. Så här långt var det lugnt...

Efter ett tag kom Linus och Linda och hälsade på. Mejjis vaknade till och var hur ledsen som helst. Så här såg hon ut mest hela eftermiddagen...


Så fort det inte gick hennes väg så slängde hon sig på golvet och grät floder, det var inte mycket som passade lilla damen. Jag kände i hennes mun eftersom hon inte bara grät floder, hon dregglade även floder!! Jag kunde känna minst två tänder längre bak i munnen.

Jag gissar att det är de här tänderna som spökar. Hon verkar ha ont:(

När Joel kom hem bestämde vi oss för att gå ut. Vi fick en glad tjej som verkade njuta av att hänga med både mamman och pappan.


Väl hemma igen var hon också sitt rätta jag, glad och sprallig. Hon käkade massa kvällsmat, badade och tvättade håret (som hade behandlats med smör i från smörgåsen från mellanmålet).
En mysig stund för oss alla tre.


Hon somnade på två röda sekunder och vi kunde njuta av fredagsmys med idol och gott att äta o dricka.
Tyvärr så fick vi springa till sovrummet ett antal gånger under kvällen, Mejjis har vrålat i mellan åt. Det MÅSTE va tänderna, det här vrålandet känner jag inte igen.

HOPPAS på en god natt,men jag är skeptisk!! Det verkar inte så lovande. Hoppas Hoppas!!

Kram och god natt på er!! I morgon kommer farmor och hälsar på, det ska bli mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar