lördag 29 oktober 2011

Så mycket bättre!!

Nu är frågan, kan årets omgång av "Så mycket bättre" bli så mycket bättre än förra årets???
Jag kan inte ens föreställa mig att det ska vara i närheten.
Men antagligen kommer det bli jäkligt bra underhållning även den här gången, det hoppas jag i allafall.

Årets artister...

- Jason "Timbuktu" Diaktié
- Laleh Pourkarim
- Martin "E-type" Eriksson
- Tomas Ledin
- Mikael Wiehe
- Eva Dahlgren
- Lena Philipsson


Jag är speciellt nyfiken på min idol Laleh, hon har ju så sjukt många bra låtar. Jag har varit och tittat och lyssnat på henne två gånger och skulle gärna se henne många gånger till. Hennes spelning på konserthuset i Västerås för några år sedan gav rysningar.

Snart bänkar jag mig i soffan...

Ha en mysig kväll!!

Laleh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar