onsdag 23 november 2011

Min/Vår dag!

Tänkte ta och berätta om min dag.

Vid klockan 12 hämtade jag Mejjis på dagis efter en halv dags jobb. Älskar den här stunden!!
Mejjis är glad att jag kommer men hon är väldigt trött, så vi åker hem direkt så att hon får sova.

I dag struntar jag i "att göra-listan", jag äter lunch och sen lägger jag mig under täcket i soffan. Jag läser några sidor i en bok innan jag somnar.
Efter två timmar vaknar jag, Mejjis sover fortfarande så jag grejar lite.

När hon vaknar får hon Mellis och sen går vi ut för att bege oss till BVC och 1,5års kontroll.
Efter kontroll och spruta så går vi på stan, vi uträttar en hel del ärenden. Hit tills är allt som det ska.

När vi går ut från Hemköp upptäcker jag att det är punka på ena däcket på vagnen. Skit oxå!!!!
Jag plus en vagn med punka, en dotter, 2 kassar från Hemköp, 1 påse från systemet och ett gäng andra kassar.
Vagnen är så sjukt tung att skjuta, dessutom drar den hela tiden åt höger och inte nog med det...mina armar och rygg är helt slut efter gårdagens träningspass.

Vägen från stan hem till oss är INTE lång, men i dag var den bland det värsta jag gjort, puh vad slut jag var!!! Hungrig var jag också så jag slet fram en påse skumtomtar, den energin behövde jag.

Hem och grejade med kvällens bestyr och sen så somnade Mejjis.
Lite fix och torkning av golv.

Nu är jag färdig för MIN kväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar