torsdag 16 februari 2012

Hej


Vad kallt det är ute idag, brrr! Jag hade inte tittat på termometern innan vi gick ut i morse.
Tur att jag får sitta inne på kontoret idag;-) Det blir många koppar te en sån här dag.

I går kom Olle med familj över på kvällmat. Jag och Joel fick paket, jag älskar paket. Både att ge och få. Jag fyllde ju i tisdags och Joel fyller om 1,5 vecka.

Kul med middagsgäster och kul att se Olle och Mejjis leka så glatt.
De kan bli sura på varandra, de ska ALLTID ha samma leksak. Så är det väl med de flesta barn gissar jag...men i går så lekte de och skrattade hela kvällen.
Underbar syn!

I dag måste det handlas efter jobbet. Våra familjer kommer och grattar oss på söndag och Joel ska bort stor del av helgen så det är lika bra att vara ute i god tid.
Så kan jag sen vara på hemmaplan och pyssla och förbereda.

1-årskalas vankas i helgen också, Ture blir ett år i dag och det ska vi fira på lördag. Mysigt!!

Hoppas er dag är bra och att ni inte fryser allt för mycket!
Kram till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar