lördag 25 februari 2012

Lördagmorgon

God morgon på er,
vår dag startade 06.30, sen dess har vi myst i sängen, kollat på tv och slagit in paket.
I dag är det födelsedag x 2. Joel fyller 33 år och Meja-Lisas kusin Tova fyller 6 år. Grattis våra fina.

Joel är på kryssning så jag, Mejjis och mormor & morfar ska åka och fira Tova.

Jag skulle skriva ett inlägg här i går kväll men helt plötsligt stog det att jag inte kunde ladda upp fler bilder från mobilen, att jag hade nåt gränsen för hur många bilder man kunde ladda upp.
Jag kan lägga upp bilder här via datorn men inte via "blogger" (som jag bloggar på via mobilen)
Vet någon om man kan öka sin gräns?
Jag försökte med att ladda över bilderna från mobilen till datorn och sen lägga upp dom, det funkade men då blev bilderna helt suddiga:-(
Hoppas på hjälp.

Vi hade i allafall en jättemysig dag i går med massor av mammor och barn.
Jag hoppas jag snart kan visa några bilder.

Vilken fin dag det är.
Hade Joel varit hemma hade jag nog dragit ut på en härlig morgonpromenad, men nu får det kanske bli lite lek i trädgården en liten stund innan kalaset.
Jag har lite sug efter att börja vårstäda i trädgården, men inser att det snart kan ligga ett tjockt vitt täcke av snö igen.

Ha en jättemysig lördag allihopa!!


1 kommentar:

  1. Hej Sofia! Det är svårt att läsa din blogg från mobilen när du centrerar texten, annars älskar jag den!

    SvaraRadera