måndag 20 februari 2012

Måndag

Ja då var det måndag igen då.
För min del är det fyradagarsvecka så jag tar helg redan på torsdag, härligt! Men innan dess ska vi se till att ha härliga vardagseftermiddagar och kvällar. Ser bland annat fram emot träning och te-kväll.

En annan sak som jag gillar skarpt är att gå och lägga mig tidigt i sängen för att kolla på tv och läsa. Det är så lyxigt att Joel och jag har sovrummet för oss själva. Tidigare har vi smygit in och lagt oss för att inte väcka Meja-Lisa men sen hon fick eget rum så fyller vårt sovrum så många fler funktioner.

Jag trivs verkligen i vårt nya sovrum, det är underbart att sätta ner fötterna på en varm och gosig heltäckningsmatta. Vår stora garderob är också en favorit.
När vi köpte huset sa den förra ägaren att han trivdes speciellt bra på övervåningen, och jag förstår honom, det gör jag också.

Ha nu en fin vecka!

Sovrum och vår härliga walk in closet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar