onsdag 29 februari 2012

Pompa och ståt!!

 


Meja-Lisa är pigg och glad och lite bättre i magen.
Hon får vara hos mormor och morfar idag, fast morfar ska till västerås och passa Tova som också är hemma från dagis. Så det blir häng med mormor i dag för Mejjis del.

Jag jobbar halvdag men kör kanske nån timma extra så jag jobbar in det jag var hemma igår. Sen ska jag handla och fixa och greja lite inför Pompdelux-partajet ikväll.

Fina Pompdelux-tjejer

I dag är det skottdagen, undrar om det är några tjejer där ute som friar till sina killar?!? :-)
Jag vet i alla fall en som firar, Grattis Robban på din födelsedag!

På fredag ska vi på 30-årsfest här i grannskapet. Farmor kommer hit och passar Meja-Lisa. Det ska bli så kul att gå bort på festligheter.

Söndagen bjuder också på roligheter. Jag plus fyra andra tjejer ska till Stockholm och se musikalen Dirty dancing. Vi ska även hinna med en mysig lunch.
Vilken underbar tjej-tid!!

Det ser ut som att solen tänker titta fram i dag också. Jag kanske hinner med en liten promenad på eftermiddagen, hoppas!!

Kram till er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar