onsdag 15 februari 2012

Så vackert!!

Vad fint det är ute nu.
Jag är inte alls redo för vår än, jag vill ha lite mer vinter. De orden har nog aldrig kommit ur min mun förut men nu var det tydligen dags.
Kanske beror det på Meja-Lisa, jag vill ju ut och leka med henne i snön, vill göra snögubbe och snölykta.
Såg att det är nollgradigt också, så det kanske kan bli en liten snöskapelse i trädgården i eftermiddag.

I dag har jag redan hunnit med ett träningspass, snöskottning!!
Det är Joels dag att lämna på dagis och det kan vara skönt att slippa skotta och
borsta bilar när Tokan är i släptåg.

Vi kör halvdag i dag. Tror att det blir en tupplur för både barn och mamma direkt vi kommer hem.
Sen kanske det blir lite utelek. Vi får se vad vi hittar på.

Ha en mysig dag!

15 februari 2012

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är det fint ute! Skottade med ett leende och hann också med ett gympass innan jobbet, bra start på dagen :). Kram och ha en fortsatt bra dag! /E

    SvaraRadera
  2. Bra där!!!
    Vilken start!!

    Kram till dig med!!!

    SvaraRadera