söndag 19 februari 2012

Sofia & Joel

I dag har vi kalasat hela dagen lång här hemma. Vi har haft våra familjer här som uppvaktat oss, mysigt!


Jag ångrar att jag inte filmade när Meja-Lisas kusiner Ella och Enni kom. Hon blev helt till sig, sprang runt och skrek och skrattade. Vilken lycka att se henne så lycklig. Sen lekte de precis hela tiden med avbrott för en liten tupplur för Mejjis.

Meja-Lisa med sina fina kusiner Ella & Enni.

Vi har i allafall hunnit med att äta gott, prata, skratta och bara umgås.
Vi fick fina presenter, måste visa den finaste som jag/vi fick av farfar Rune och Birgitta, denna underbara gamla låda...(jag har flera gånger höjt den här lådan till skyarna när jag varit hos Rune o Birgitta, och nu blev den min, vilken lycka!)
Nu har jag något att klura på...vart ska vi ha den?! Underbar uppgift :-)




Tack för denna dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar