tisdag 28 februari 2012

Vabelivab!!

Har hämtat hem Meja-Lisa från dagis, de ringde och bad mig hämta henne.
Lös i magen, och inte lös som förra veckan utan "vatten-lös", usch och fy!!

Jag vet att det kanske inte är så intressant att läsa om sjukdommar och lösa magar men eftersom den här bloggen även är min dagbok så vill jag dokumentera även detta.
Läs eller klicka ner sidan, nästa inlägg kanske inte bara handlar om BAJS.Hi hi...

Joel är på väg hem och ska lösa av mig så att jag kan gå och jobba igen.
Har precis lagat lunch som vi först ska slänga i oss.

Meja-Lisa somnade i bilen på väg hem och sover fortfarande, har nu sovit i 1,5 timma.

Jag har hunnit tvätta, tagit hand om tvätt, lagat mat samt diskat och sånt annat skoj.
Skönt, då slipper jag det ikväll.

Ikväll ska jag träna och sen efter träningen var det meningen att vi skulle hem till familjen Almqvist och käka och mysa, men nu blir det ju inget med det:-(
Men träna ska jag i allafall!!


Världens finaste pappa...



2 kommentarer:

  1. Vi har också haft "skiftbyte" i VAB fabriken. C är hemma med Ellisen nu som aldrig verkar bli frisk :-(

    Hoppas Mejjis blir bra fort nu!!!

    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha...ja det är så här det är alltså!! Man vet aldrig hur många timmar/dagar man får jobba:-)

      Hoppas EllaBella oxå blir helt frisk snart!!

      Radera