tisdag 13 mars 2012

En till hörna...



Meja-Lisa har fått en till hörna i sitt nya rum, en hörna där hon kan spegla sig och lära sig första bokstäverna i alfabetet. Spegeln är ett gammalt fynd från myrorna som jag hittade när vi letatde inredning till vår (min och min kompis) klädaffär som vi hade en gång i tiden. Spegeln har sen följt med i mina hem, sommarstuga och nu har den hamnat i Mejjis rum.

Vad händer annars här hos oss då??
Jo jag är i tvättar och packartagen, vi åker ju till Sälen på torsdag. Joel är iväg med jobbet och Meja-Lisa sover så jag far runt som en liten råtta här hemma. Helst skulle jag vilja sitta här hela kvällen men för att slippa känna panik i morgonkväll så börjar jag greja nu.

Efter jobbet kom mamma och pappa och passade Mejjis en sväng så jag fick ta mig en joggingtur. Underbart i det härliga vädret och med Loreen i lurarna känns det så lätt(synd bara att låten är lite kortare än min joggingtur).
Har ni nå tips på bra springmusik så dela gärna med er.
Jag vill få de där känslorna som jag får av Euphoria, den får mig liksom att flyga fram och att jag känner mig som den starkaste och lättaste i världen. (?!?!)

Nej nu är det dags för mig att fortsätta med mina måsten.
Tvättmaskinen piper att den är klar.
Tack för den fina kommentaren till förra inlägget.
Som sagt, det värmer så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar