onsdag 14 mars 2012

Härliga onsdag


God morgon på er!
Hoppas ni har en härlig dag framför er, det har jag.
Jobbar halvdag, hämtar Mejjis och sen har vi hela eftermiddagen tillsammans. Dessutom så är vi sen lediga i fyra dagar och de dagarana ska vi spendera med två andra familjer i Sälen.

Jag hoppas verkligen att vi får se solen på vår lilla minisemester. Det skulle vara så underbart om vi kunde vara ute dagarna i ända och se ungarana leka för fulla muggar.

De här två skyltarna köpte jag i helgen. Den ena hänger på en krok i Mejjis rum och den andra sitter på toalettdörren. Kan ni gissa vilken som sitter var?! ;-)




Ha nu en härlig dag så hörs vi snart igen!!

3 kommentarer:

  1. Vilket härligt fin bild på Mejjis! Klänningen passar så bra på henne. Kram från H.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är kul att greja med bilder, hade jag bara tid så skulle jag sitta dagarana i ända:-) Men det finns ju annat man vill göra oxå.
      Ja den klänningen är underbar, längtar tills nästa gång det finns tillfälle att använda den. I sälen blir det väl bara mysbyxor;-)
      Kram till dig

      Radera
  2. Gud va Mejjis är söt...//Kram lotta

    SvaraRadera