söndag 25 mars 2012

Härliga helg

Vilken dag, vilket väder OCH vilken helg!!

Jag sitter här framför datorn och är så trött, det känns att vi har varit ute från morgon till kväll, både lördag och söndag.
Tror inte det gör något att vi i bland slarvat med Meja-Lisas dagliga dos av D-droppar, nu borde hon ha tagit igen de gånger vi glömt;-)

I dag har vi gått "Bissen Brainwalk", vi har grillat i trädgården och vi har firat fina pojkarna Andersson.
Alla ville vara med och bidra till hjärnforskningen
En av pojkarna Andersson, fina Alexander
Jag hoppas verkligen att vi får många fler helger av detta slag, vill inte få bakslag i vädret!!
Nu har jag ju fått mersmak.

Jag har plockat in en del kvistar och grenar, de står prydligt i vaser lite var stans här i huset.Det är så fint när knopparna brister och man skymtar lite grönt.

Det har blivit mycket lek för Meja-Lisa i helgen, som jag sagt tidigare så är hon helt galen i hink o spade och sand o grus .Jag undrar hur många gånger hon har öst i och ur den här helgen. Det är underbart att se hur duktig hon är på att sysselsätta sig själv.
Underbara ungskrutt!!



Nu ska jag slänga mig i soffan, ska inte göra en knop till idag.
Hoppas ni haft en härlig helg!!

1 kommentar:

  1. Vad snygg Mejjis är i jackan. Tova premiäranvände sin i helgen - även hon supersnygg:)
    Hoppas Mejjis har blivit bra i hostan. Förstår att du blev orolig. Kram från "moster"

    SvaraRadera