tisdag 20 mars 2012

Kom igen nu!!



I dag känner jag mig inte alls så där full av energi som jag gjorde igår!!
Trist!
Kanske beror det på tråkigt väder, att jag ska jobba till 17 eller att Meja-Lisa hostade och var lite snorig i morse. Usch!
Hoppas bara det är lite tillfälligt, vill inte att hon ska bli sjuk.

Nej nu är det dags att ta fram de positiva tankarna!
Jag ska ju träna ikväll, det är kul och gör mig glad.

Jag fick tulpaner av en vän igår, det blev jag glad för. Visst är de fina?!

Och så ser jag fram emot helgen, det pratas om att det ska bli fint väder. Då blir det trädgårdsfix för vår del. Ska bli skönt att fortsätta med klippning, räffsning och sånt grejande.
Förhoppningsvis kan vi tända grillen och äta ute.


Det blir nog en bra dag det här också!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar