måndag 12 mars 2012

Måndag igen

Ja då var det måndag igen, jag hade gärna haft några dagar helg till. Speciellt i dag när det lovats så fint väder.
Men jag ska inte klaga. Den här veckan jobbar vi tredagarsvecka och sen drar vi till Sälen.
Det ska bli underbart med stugmys, pulka o skidåkning, snö och förhoppningsvis massa sol.

I dag tog jag cykeln till jobbet, det betyder att jag troligtvis kommer ha en superlycklig unge med mig hem från dagis i eftermiddag. Vi tog ju premiärturen igår och hon skulle upp på cykeln direkt och satt sen som ett ljus.

Nu har Meja-Lisas kläder från PompdeLux kommit. Jättefina neutrala kläder som vi nu kan matcha hejvilt i vår och sommar. Det jag saknade i kollektionen för de små tjejerna var ett par byxor, det fanns väldig mycket ballong och haremsbyxor men då jag inte tycker att Mejjis passar så bra i det så vill jag ha ett par neutrala (gärna beiga, grå, militärgröna) lite tightare byxor, gärna med mudd.
Vi hade ett par perfekta i höstas men de har hon nu växt ur.
Jag ska kolla Kappahl, de har börjat med mycket fina kläder i naturtoner.

Underbart fina kläder från PompDeLux

Jag önskar er en jättebra dag. Hoppas ni har möjlighet att vara ute och njuta av solen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar