torsdag 19 april 2012

Arg

Jag blev precis lite arg!!
De ringde från vårdcentralen och sa att doktorn som Meja-Lisa skulle till var sjuk.
Och jag frågade om det fanns någon annan hon kunde få komma till?!
Då börjar hon fråga massor om Meja-Lisas symtom och sen när jag berättar så får jag hela tiden svar som att allt är normalt och att vi nog inte behöver komma till doktorn.
Vad arg jag blir!!

Det är ju en sak att doktorn säger att allt är som det ska med Mejjis men när en sköterska i telefonen gör det så blir jag arg.
Till slut sa jag att Mejjis knappt fick nån luft och att hon flämtade när hon vaknade i morse.
Ja då fick vi en ny tid i morgon förmiddag.

Jag var tvungen att hitta på symtom för att få komma till doktorn.
Ska inte jag kunna gå till doktorn när jag vill med min lilla tjej?!

Jag har aldrig tidigare varit till familjeläkaren med Mejjis så det är ju inte så att jag springer där varje dag.
Jag är bara lite orolig och det skulle betyda mycket om en doktor tittade på henne.
Mår Mejjis bra så mår jag bra!

Eftersom vi var med om vår lilla damm-incident i höstas så blir jag extra orolig just när det gäller hals, lungor och de områdena.

Nu fortsätter vi vår mysdag, vi hörs säkert igen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar