fredag 27 april 2012

Fredag


En glad och pigg tjej har jag fått skådat på morgonen.
Så jäkla härligt att se.

Gröt, macka, mjölk och banan. Som sagt, Tokan is back!!
Nu känner jag igen henne.

Hon var piggelin i natt, kanske beror det på medicinen eller att hon helt kommit i ofas.
Strunt i vilket, de där rutinerna får vi styra upp sen igen.

Mormor passar Mejjis och jag jobbar.
I eftermiddag drar vi till doktorn igen och kollar att värdet gått ner.
Hejja Meja-Lisa, friskt humör!!

I kväll ska jag på vinprovning med mina tjejer, vilken mysig fredag vi ska ha.
Jag somnar säkert efter två viner, men då är väl allt som vanligt antar jag, fniss!!

Den här veckan har jag verkligen fått känna på att ha "småbarn" igen, med vakna nätter.
Men jag känner igen den här känslan. Den får gärna försvinna.

Ha en underbar fredag i detta underbara väder!!

4 kommentarer:

  1. Hej! Tycker mycket om din blogg, så mycket fina bilder :) Skulle inte du kunna göra ett inlägg om fotograferande? Lite tips om hur man får fina bilder :)
    Ha en bra dag! Birgit (Willes mamma)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du är grymt duktig som orkar gå och jobba när du haft sjuk unge på nätterna. Jag har gjort det en gång och va helt slut haha! Kram och krya på dig Meja-Lisa! /Sofi (Emmas granne)

    SvaraRadera
  3. vad skönt att hon är pigg nu!! och dessutom inför helgen, härligt! hoppas du får en trevlig vinprovning och ni alla tre en trevlig helg!
    kram

    SvaraRadera
  4. Tusen tack alla tre!!
    Birgit, jag lovar att återkomma med de få kunskaper och tips jag har:-)
    Sofi, fast ibland kan det vara enklare att va på jobbet än hemma:-)
    Men visst har jag varit trött de senaste veckorna;-) Tack för din omtanke.
    Ammi, ja jätteskönt. Nu har tyvärr näsan börjat rinna, men det kan ju vara pollen oxå?!
    Tack för att ni finns och för att ni följer mitt liv:-)
    Kram till er

    SvaraRadera