torsdag 31 maj 2012

Ernst


I lördags var vi ju på den årliga "Ernst-festen", och vi hade verkligen jättekul i lag gul.
Här ovan ser ni det gula laget, Ebba Gul med manager.

Det är två tjejer som varje år ordnar den här festen/tävlingen, hur det orkar förstår jag inte, men jag är sjukt impad att de får till det så bra.

Vi vann tyvärr inte i år heller, det var åter igen lag gröns tur att ta hem segern. De gör det jäkligt bra så jag är inte bitter, men visst tyckte jag att vi var rätt duktiga vi med, vi skötte oss bra.
Det viktigaste av allt var ju att ha kul, och det hade vi!!

Stor kram till alla mina lagkamrater och ett ännu större tack till Empa & Annica!!

1 kommentar:

  1. Hamnade på nån av dina vänners blogg och såg gröna lagets video. Höll på att skratta ihjäl mig!!! Helt fantastiskt! Vad är Ernst festen för nåt egentligen?!

    SvaraRadera