måndag 28 maj 2012

Söndag

I går var det en slapp och slö söndag.
Lite fix i trädgården, lite morsdagsfirande, lite slappa i solstolen.

Mot kvällningen tog vi oss en cykeltur tillsammans med familjen "Styrmans", en tur ut på landet (jag älskar grusvägar, det är sommar för mig). Efter det blev det pizza och kebab tillsammans innan vi tog en promenad med barnen så att de somnade.
Sen var det god natt.

Jag var helt slut efter helgens festligheter,
och inte är det bättre idag, Meja-Lisa gnällde fyra gånger i natt och det betydde att jag var tvungen att kliva ur min sköna säng fyra gånger, bläää!!

Ja ja, nu är jag på benen och kör på den här dagen också.
I kväll är det korvgrillning och vernissage på Meja-Lisas dagis. Det ska bli spännande.

Jag återkommer med bilder och rapport från lördagens festligheter. Bilderna är i min stora kamera och då behöver jag en liten stund framför datorn.
Det är ju lite smidigare att blogga från telefonen, dock blir ju inte bilderna lika fina.

Ha nu en skön måndag!!


Morsdagslunch, min mor och så Mejjis och Olle i hennes nygamla gunga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar