torsdag 31 maj 2012

Värme


God morgon!!

Nu längtar jag tillbaka till förra veckan, när det var bara fötter och ben, när solen värmde så vi svettades, då utekvällarna var långa. Jag vill ha mer sommarvärme.
Som på bilden här ovan.

Mest av allt önskar jag att en gammal vän får fint väder när hon gifter sig på lördag. Dessutom så har ju jag och två andra tjejer trädgårdsloppis hemma hos mig.
Vill ha sol och värme!!

I dag gör jag min sista dag för den här veckan, jag har kännt mig trött den här veckan så jag tar gärna emot lite ledighet. Joel klagade på ont i halsen i morse, hoppas det inte blir nå mer än så.

I morgon är det avslutning på Klapp & Klang, vi håller tummarna för fint väder så att vi kan gå till gammelgården och sjunga.

Många kramar till er

1 kommentar:

  1. Kramar i massor Sofia. Ditt meddelande igår värmde så.
    Jag håller nu tummen för både er och oss att det i alla fall blir någorlunda uppehåll på lördag, blev ju så himla bortskämd med värmen förra veckan.... Nästa gång vill jag komma på Loppis!
    Längtar tills vi ska kunna ses så jag får träffa er och njuta av ert fina hus!

    Hoppas regnet vräker ner nu ett dygn så det tar slut till lördagen!

    KRAM KRAM KRAM

    KRAAAAM

    SvaraRadera