onsdag 27 juni 2012

Tallrikar


Jag lovade ju att visa mina nya tallrikar och assietter, som jag fyndade så billigt. Vad kul det är när man hittar något man vill ha och så är det dessutom billigt, jippi!

Stora tallrikarna kostade 20kr/st och assietterna 2st för 30kr
Visst är de fina?!

De är lite beiga i färgen.
De passar bra till våra små skålar också.




Här hemma är ett en skön ledig eftermiddag, Meja-Lisa har nu sovit i tre timmar(!!!), vi brukar väcka henne efter 1,5 men nu har hon varit snorig i några dagar och så fick Joel väcka henne i morse, så jag gissar att lite extra sömn gör henne gott.

Jag har hunnit med lite av varje, läst mama, sovit på soffan en sväng, tvättat, slagit in paket, rivit ur sängkläderna, setat här framför datorn....ja helt enkelt lite av varje.

I morgon är min sista dag innan sex veckors semester, men jag vet inte om jag hinner klart med alla måsten, antingen kör jag ett monsterpass i morgon eller så jobbar jag en sväng på fredag också. Vill att det ska kännas skönt att gå på semester.
Jag kommer att gå in några dagar under min ledighet, bland annat för att göra löner i Juli. Jag har planerat att jobba två dagar under mina sex veckor, men vi får se om det krisar med något.

Nu hoppas jag att solen och värmen kommer, har en bild av hur en sommar ska vara, och som det är nu så stämmer inte bilden. Ena stunden jack och nästa shorts?!

4 kommentarer:

  1. Hej! Jag undrar vart du har köpt dessa tallrikar? Jätte fina :) Mvh Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Tallrikarna är köpta på Dollarstore. Billiga och bra😉

      /Sofia

      Radera
    2. Tack! Vet du vad det är för varumärke på tallrikarna? Står det under dem kanske?

      / Sara

      Radera
  2. Tack! Vet du vad det är för varumärke på tallrikarna? Står det under dem kanske?

    / Sara

    SvaraRadera