lördag 16 juni 2012

Vilken fredag

Vilken fredag det var igår, den var helt perfekt tycker jag.
Nytta förenat med nöje.

Mejjis fick åka till mormor och morfar, jag och Joel åkte till E-tuna och handlade rullgräs.

Den forna dammen skulle nu bli ett minne blott.
Ett jobbigt minne men där vi nu ska få nya upplevelser, vi ska springa, spela fotboll, leka och bara njuta av vår lilla tjej.
Före och efter


På eftermiddagen tog vi våra cyklar och hojjade iväg på fotbollsfest. Bröderna Orr hade fixat en sjudundrande fest. Jag är så tacksam att ni gjorde detta och att vi fick en så kul dag.
Jag är också väldigt glad att vädergudarna var med oss.
En toppenfest som ger mig ett leende på läpparna idag.
Matchresultatet förtränger vi...

Här fanns fortfarande förväntningarna och hoppet.

Tack Nicke & Robban, det gjorde ni bra!!!(Baaaaa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar