torsdag 26 juli 2012

Haväng

Jag tillägnar ett inlägg enbart för denna underbara plats.

Har ni inte varit vid Haväng så måste ni dit någon gång under er livstid, jag ska dit igen. Och då ska jag göra som jag blivit tipsad, packa picknick-korgen och stanna hela dagen. Vill insupa så mycket det bara går.

Jag önskar att vår semester inte var på väg mot sitt slut, om inte så hade jag tillbringat många timmar vid Haväng.
Men detta och mycket annat gör ju att jag måste tillbaka.

Har inte hunnit med Ale stenar och många andra tips jag fått... Men som sagt, det gör att jag måste tillbaka.
Längtar redan till nästa gång.

Men än har vi 1,5 dag kvar innan vi måste börja röra oss hemåt.
Morgondagen får bestå av mycket sol och bad samt besök i Simrishamn.

Jag återkommer med rapport om vad vi gjort mer idag, men som sagt, nu är det Haväng som får pryda tronen.

3 kommentarer:

  1. Det ser såå underbart fint ut där ni är..Jättefina bilder tar du..//Kram på er..Lotta

    SvaraRadera
  2. åh vad bra att ni svängde "inom" visst var det vackert?
    Galet tycker jag,
    nästa gång så ring mig! tror vi måste ses där! :))

    Kram

    SvaraRadera