fredag 27 juli 2012

Jag trivs...

...bäst i öppna landskap, nära havet vill jag bo,
några månader om året så att själen kan få ro.

Ja han har rätt den där Uffe, här får man ro.

Nu är vi dock på väg uppåt och hemåt igen.

Jag är absolut inte färdig med Österlen och Skåne, hit vill jag igen, och igen...och igen.

Vi fick många tips innan vi åkte hit och vi har inte hunnit med hälften.
Vi har ju haft så bra väder så vi har ju mest legat på stranden hela dagarna.
Inga fel så klart.

Innan vi packade ihop idag runt lunch så hann vi med morgonpromenad och en förmiddag på stranden, allt för att suga ur det sista av allt vackert.

Jag kan inte sluta överösa detta landskap med ord som underbart, fantastiskt och helt otroligt.
Det är så vackert.

Hej då Österlen, vi ses igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar