fredag 24 augusti 2012

Fredag

 
God morgon på er!!
Fredag idag och fredagskänsla för många. Det är ju en av fördelarna med att börja jobba igen, att få känna den här underbara fredagskänslan. Nu fick jag ju helg redan igår, men känslan kommer inte riktigt förren hela familjen har fredag.
 
Jag och Mejjis har en mysig morgon här i hemmet, vi har ätit frukost och nu sitter hon och kollar Youtube på min telefon och jag sitter här med en kopp te.
Liten stund på varsitt håll innan dagen sätter igång, för snart ska jag tjata på henne att klä på sig, borsta tänderna och allt sånt...men NU njuter vi av lugnet.
 
På bilderna ser ni vårt nya påslakan, från IKEA, såå fina!!
 
I dag ska vi leka med Ture, Elle och Holly och deras mammor, mysigt.
Och senare på eftermiddagen ska vi gå till tåget och möta Meja-Lisas efterlängtade kusiner.
Spännande att åka tåg själva för första gången.
 
Sist vi åkte tåg så blev det ju fel på tåget (läs inte detta Pernilla) och vi blev ståendes i över en timme, fick gå av tåget och gå till en buss för att sen gå tillbaka till tåget och åka en bit till och sen byta tåg igen.
 
Då var det två flickor på tåget som åkte ensamma (de var inte tillsammans), vi tog oss an dom och de fick hänga med oss, de talade även om för deras oroliga föräldrar i telefonen att det var några tjejer som tog hand om dom.
 
Så blir det något strul med Ella & Ennis tåg så finns det garanterat nån hjälpsam människa som hjälper tjejerna..
 
Ha en mysig fredag och helg!!
Kram från mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar