fredag 28 september 2012

Fredagskänslan

Har tagit mig en lite rast här på jobbet, en kopp te och en stund framför datorn, ut i cyberspace, bort från fakturor och annat en liten stund.

Drömmer mig i väg till kvällen, till myset. Känslan som bara en fredag kan ge.
Det är det bästa med att jobba, att få känna den här fredagskänslan.

Och en sån här dag blir den extra stark, en dag som är grå och burrig.

Fredagsbadet är i mina tankar, korven och pommes stripsen....och i dag har vi lagt till grönsaker och dipp.
Hör ni inte, det låter ju ljuvligt....och enkelt.
Ingen stress, bara vi.


Längtar som en tok efter min Gull-Fina...



...efter lek, skratt och mys...



Härliga helg som börjar med lugna stunder tillsammans med de jag älskar mest och som sen övergår till Kräftskiva på lördagskvällen, en kväll full av liv tillsammans med fina glada vänner.
Gängets årliga kräftskiva utan barn, hur ska det sluta?! Fniss.

Fredagskänslan börjar.......NU!!

Nu ska jag öppna posten...

1 kommentar: