tisdag 18 september 2012

Slapp kväll!!

I dag kör vi en riktig myskväll.
 
Jag och Joel hämtade Meja-Lisa tillsammans idag, vi tänkte att det kunde vara mysigt för henne. Hon blev såklart jätteglad när vi kom men samtidigt såg vi att hon blev lite fundersam, hon visste liksom inte vem hon skulle springa till.
 
Sen har vi bara varit hemma och lekt, lagat mat och slappat. Jag är ju lite hängig så jag hoppade träningen idag. Istället fick vi en helkväll tillsammans.
 
 
Vi har lagat pizza, två stycken till och med. En barnvänlig och en Sofia-vänlig.
Smaskens.
 
 
Barnvänlig med ost, skinka och ananas. Sofia-vänlig med ost, en god italiensk salami, pinjenötter och sen ruccola, tomater och parmensan efter gräddning.




 
Efter maten har vi alla tre tillbringat tid i lekrummet. Legobygge och bokläsning innan det var dags för Meja-Lisa att bada och tvätta håret...
 
 
Jag bad henne skratta och titta in i kameran, här har ni resultatet...

 
Nu sover Meja-Lisa och Joel ligger i soffan, jag ska snart göra honom sällskap, ska bara avverka några bröllopsfoton först, mitt dagsverk.
 
Hoppas ni har en lika bra tisdagskväll som jag har.
Kram till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar