tisdag 23 oktober 2012

Tips!

Jag har börjat förvandlingen av trappen här hemma, det tråkiga beiga blir nu svart.
Jag tror det blir kanon.
Vill vara hemma och fortsätta men jobbet kallar...


Jag vill tipsa er om ett grymt hus med ett grymt läge.
Huset ligger i Enhagen i Västerås.
Jag har själv varit där och skulle gärna se att någon jag känner flyttar in, kan tänka mig att spendera många sommardagar där.
Klicka här så kommer ni till en idyll.

Vill ni dessutom följa hon som bor där, så kan ni läsa hennes blogg här

Det var dagens tips!
 
Sen kan jag informera er som är intresserade att igår hamnade allt Meja-Lisas kiss i toaletten, ingen gång i byxorna. Dessutom var blöjan torr i morse när hon vaknade.
Min duktiga lilla tjej.
Helt plötsligt sätter vi på trosor istället för blöja.
 
Ha en trevlig tisdag!
 
 

1 kommentar:

  1. Följer hennes blogg jag med! (hittade dit via dig) Fantastiskt hus!! Där vill jag bo!

    SvaraRadera