torsdag 25 oktober 2012

Trapp och fredag

Lite bilder på min nya trapp, bilder tagna med porträttobjektiv och i lampljus....ja håll till godo.
Jag kanske visar lite mer ordentligt när jag pimpat med tavlor och sånt...
 
 
Ja ni ser kanske inte så mycket?!...


Ledstängerna ska jag "ruffa" till lite, men det får bli en annan dag...
 

 
Nu ska jag ta en dusch och sen sova, hade tänkt mig att ha en "soffkväll" i kväll men det blev träning, handling och ett litet besök hos vän E.
Så kan det bli.
 
I morgon väntar dagisfoto för Meja-Lisas del, det betyder att hon ska på dagis fast hon är ledig. I två timmar ska hon vara där, vet ni vad jag ska göra då?
Jag och andra "barnlediga" mammor (ja nån unge kanske hänger med) ska gå ut och äta frukost och fika....i två timmar!!!
Det ni!
 
På eftermiddagen får jag kärt besök av en gammal vän och hennes dotter. Vi ska mysa, prata, leka och busa. Det kommer bli en toppendag den här fredagen.
 
Ha en bra fredag ni med!
Kram och god natt!

2 kommentarer: