onsdag 21 november 2012

Loppisfynd

Jag och några vänner var ju på loppisvända i söndags och jag måste ju visa mina fynd.
 
Nu har jag varit framme med sprayburken och fem ljusstakar och ett horn har blivit svarta...
 
 
 
Nu ska jag bara bestämma mig för vart de ska placeras, en angenäm uppgift...

 
Fyndade även en glasburk och en glasflaska, sånt jag aldrig kan få nog av, kan ha hur mycket som helst. Det är ju alltid nån fin kvist eller blomma som vill bo i en flaska...och burken kan alltid fyllas med nåt eller så är den snygg bara som den är...

 
Vet ni vad allt kostade då? Jo 105kr för allt (ja plus sprayfärg då).
Fynd tycker jag.
 
 
Har haft världens lugnaste eftermiddag, jag och Meja-Lisa har sovit och slöat mest hela tiden. Vi laddar för utflykt i morgon eftermiddag, hon till farmor och jag på överaskningstripp....spännande.
 
Har fyndat en sak till i dag, eller jag och jag....en vän har fyndat åt Meja-Lisa.
Fick ett mess av vännen att hon var på vår lokala sportaffär och att de sålde tjejskridskor för 50kr!!
Galet billigt, jag har spanat på loppisar efter skridskor men har inte stött på några i rätt storlek.
Men nu så....sprillans nya för 50kr!!
 
Vi har ju en grusplan här på kvarteret som det brukas spolas is på på vintern.
Nu är vi redo.
 
Ha en mysig kväll!!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar