onsdag 21 november 2012

Vill säga hej...

Känner att jag skulle vilja kika in här men har inget att visa er, igår var jag hemma en halvtimme på hela dagen och då hinns det varken med att fota eller skriva.
 
Men idag är det halvdag, så i eftermiddag borde det finnas tid till sånt jag vill göra.
Ska ju förstås packa inför överaskningsutflykten. Och packa åt Mejjis, hon ska tillbringa två dagar hos farmor.
 
I går kväll var jag på te-kväll, så skönt att gå bort och sätta sig vid uppdukat bord och bara lyssna på, prata med och skratta med fina tjejer.
Det gör en gott.
 
Får visa er en mobilbild på det finaste jag har...min tjej i söndags på Leos Lekland i Västerås...


Var ner en snabbis i garaget i morse och sprayade en sista vända på mina ljusstakar. Så när jag kommer hem borde de va torra och redo att få sig en bättre plats än i garaget.
Det är ju så kul, att ha något "nytt" att hitta en plats till.

Ja men jag lovar nog att vi hörs lite senare idag, ska bara ta mig en lunchlur när jag kommit hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar