måndag 31 december 2012

Gott nytt år

 
Lovade ju att visa nån bild på Meja-Lisas lekrum. Tidigare var madrassöverdragen och mattan svarta, men det tyckte jag inte var så mysigt så igår fick rummet sig en liten förvandling till lite ljusare färger.
Lekrummet är ju inte så "pojkigt" men vi får hoppas att Meja-Lisas killkompisar kommer trivas där inne ändå.
 
Nu känns det lite mer rogivande...

 
Jag vill passa på att önska er alla ett gott nytt år och en trevlig dag och kväll...
...och så vill jag tacka för det här året.
Ett bra år för min/vår del.
 
Hoppas att 2013 blir lika bra. Jag tycker det känns lite läbbigt så här när ett helt nytt oskrivet år ligger framför oss, det kan hända så mycket....och då är det ju tråkigheter som skrämmer mig mest.
Men jag hoppas på ett friskt år där vi och alla våra vänner och familjer får må bra.
 
Det är de här två som gör mitt liv, utan dom skulle mitt liv vara obetydelsefullt och orkeslöst.
Jag känner det specielt nu när vi är lediga tillsammans, tänk att vi tre har varandra och att vi vill varandra så väl.
Vi är så måna om varandra och jag hoppas att vi aldrig slutar bekräfta varandra.
 
Att se Joel och Meja-Lisa tillsammans värmer hela min kropp...
 
Älskar er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar