måndag 21 januari 2013

Födelsedagspresent

Joel och  jag har redan gett varandra födelsedagspresenten för i år.
Vi fyller båda i februari.
 
Det blev en ny dator.
 
 
Jag har ju min lilla hörna här nere på nerevåningen, det är här jag tillbringar en del av min tid.
Gillar att sitta här och surfa runt.
 
Nu är det helt plötsligt ännu trevligare när skärmen är stor, tangentbordet är lätt (det förra hade det hamnat en hel öl över så visa bokstäver var jättesega) och dessutom så går den här datorn snabbt, i en rasande fart jämfört med den gamla.
 
 
Vi har ju ett kontor på övervåningen men där sitter vi nästan bara när vi betalar räkningar så det känns rätt onödigt egentligen.
Nu är planen att det rummet ska bli bäbisrum så jag gissar att vi kommer sitta ännu mer vid den här datorn.

 
Vi har varit vid doktorn i dag.
Streptokocker x 3 blev resultatet av besöket. Där av penicillin till hela familjen.
 
De trodde att alla utslag i Meja-Lisas ansikte berodde på detta, det kan även vara svinkoppor som man ofta kan få tillsammans med streptokocker.
 
Vi ska smörja med mjukgörande (Miniderm) och se om det hjälper.
Så nu hoppas vi snart vara pigga och krya.

 
Jag önskar er alla en bra start på veckan.
Kramar till er

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar