torsdag 14 februari 2013

Kärleksdagen

 
I dag är det kärlekens dag och min födelsedag.
Två flugor i en smäll.
 
Kanske får jag dela min födelsedag med ett litet pyre....kanske inte.
Min vän hade beräknat förlossningsdatum i går så nu går vi på helspänn och väntar på att det nya lilla livet ska få se dagens ljus.
 
Jag vill ju gärna ringa tio gånger om dagen och fråga om det är något på gång, men jag får sansa mig, jag håller mig till en gång om dagen.
Det får hon ta....och hon har ju sen föll möjlighet att ge igen sen i sommar, då får hon peppra mig med sms och telefonsamtal, fniss!
 
 
I går hade jag en mycket bra dag och kväll, perfekt helt enkelt...
Jobbade på förmiddagen.
Spontantripp till IKEA med vän och barn hela eftermiddagen.
Te-kväll på kvällen med härliga tjejer.
 
Det är så en vardag ser ut när den är som bäst...fast ibland är vardagen bäst när jag kommer hem och byter om till myskläder och raggsocker och inte går utanför dörren nåt mer den dagen.
Perfekt på olika vis.

I dag vill jag i allafall önska er alla en jättemysig dag med massor av kärlek...

 
Kram från mig

1 kommentar: