torsdag 28 februari 2013

POMPdeLUX

 
 
I kväll vankas det POMPdeLUX-visning hemma hos mig.
Underbart fina barnkläder
Jag skulle kunna köpa allt....om Meja-Lisa behövde så mycket kläder.
Men det gör hon ju tyvärr inte.
Men lite nya sommarkläder behövs ju,
det händer ju en del på ett år så det är inte mycket från förra sommaren
som kommer passa denna vår och sommar.
 
Ett gäng trevliga mammor kommer ikväll och
känner, klämmer och tittar på alla godbitarna.
Är det någon jag glömt att säga till så hojta bara till och kom förbi ikväll.
Ju fler dessto roligare.
 
 
I går var jag i väg på fotokurs igen, det är så himla kul.
Vill aldrig gå hem!
Vi fick ny hemläxa, tre foton ska skickas in till nästa gång.
Tre foton som vi ska ta kvällstid och använda oss av olika ljuskällor (ej blixt).
Jag får se vad jag ska hitta på.
Sen går vi igenom allas bilder nästa gång.
Jätteintressant och lärorikt.
 
Ha en bra dag så ses och hörs vi snart igen.
 
Kram Sofia
 


1 kommentar:

  1. Bodde jag närmre hade jag kommit direkt!!!
    Ska till vår säljare här i stan i morgon som har öppet hus, ska som alltid bli roligt med en ny kollektion. Men känner precis som du, risk att jag köper på mig mer än vad hon behöver. Har fortfarande massor kvar från både förra och föregående säsongen som jag köpt på rean som hon knappt använt, nej, fram för en vuxenkollektion nu ;0) !!!!
    Har ett annat roligt barnklädesmärke på g som är lite mer färglatt än Pomp, hoppas kunna visa mer inom en snar framtid!!!

    Kram kram

    SvaraRadera