måndag 25 februari 2013

V 23

Hej på er....nu var det några dagar sen ni hörde i från mig.
Helgen har varit fullproppad med roligheter så tiden framför datorn har blivit lidande.
 
I eftermiddag har jag en timme över (efter jobbet och innan vi ska i väg på kalas) då hoppas jag hinna rapportera till er hur min helg har varit, så länge får ni hålla till godo med en graviditetsrapport.
 
Ja ni ser ju, nu är vi inne i vecka 23...

 
Jag vet bara inte vad som hänt, helt plötsligt har det slagit till och magen är som en rund boll, en stor rund boll!!
Hur ska detta sluta, kommer jag att sprängas innan sista juni?? Fniss.
 
Jag kan inte minnas att jag var större än så här förra gången.
Visst gick jag inte hela tiden, men jag kom ju i allafall till vecka 34.
 
Ja ja, det ingår väl i paketet det med, precis som smärtan i svanken.
Och alla andra krämpor och åkommor som ingår.
 
Men sen kommer något fint, stort och det bästa i hela världen.
Meja-Lisas lillasyskon.
 
I dag fyller min kära sambo och Meja-Lisas pappa år.
Tyvärr kan vi inte fira det då Meja-Lisas kusin Tova fyller 7 år på samma dag.
I dag vankas kalas i Västerås, så Joel får jag och Meja-Lisa fira en annan dag.
 
Jag hoppas hinna med en rapport från helgen senare idag.
Ha det bra så länge.
 
Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar