tisdag 30 april 2013

Fynd

Jag har fyndat lite i mamma och pappas garage och förråd.
Två damejeanner och två korgar.
 
Korgarna ska jag ha i det nya badrummet, i lilla skafferiet.
Kanske får de innehålla toarullar och blöjor.
 
 
En damejeanne hamnade på skåpet i uterummet tillsammans med fem nygamla flaskor...
 

 
Nästan varje dag när vi kommer hem från dagis slöar jag och Meja-Lisa, då laddar vi upp batterierna för resten av dagen och kvällen.
Hon kollar oftast på Ipaden i ungefär en halvtimme och jag får då tid till vad jag vill, i dag sitter jag här.
I bland läser jag bok, ibland städar jag och ibland pysslar och grejar jag.
 
Jag älskar den här tiden.
Den gör oss gott.
 
Sen är vi redo för bus och lek.

 
Rosa Pantern och Rasmus Nalle är stora favoriter just nu...

 
Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar