tisdag 18 juni 2013

 
 Full fart har det varit idag, i alla fall på barnen.
Vi har haft besök.
Några hela dagen och några i omgångar.
Det är det jag gillar med att bo i en liten stad där jag har nära till alla jag tycker om.
När vi vaknar på morgonen har vi ingen susning om vilka vi kommer träffa under dagen, men så vips har vi någon vän på besök.
 
Mycket lek har det varit.
Här är det sandlåde-häng på hög nivå...
 
 
Två av mina bästa vänner...

 
Några av de fina gästerna...
 

 


 Joel ser vi mest så här, jobbandes med något.
Men snart så, snart är även altanen klar och vi kan njuta av att inte ha något projekt.
 
Visst är det skönt och kul att ha ett projekt att jobba med, men vi är båda såna som vill "knyta ihop påsen" och njuta av att det är färdigt...
 
 
När kvällen kom och alla vännerna gått hem tog jag tag i barn och hem.
Båda fick sig en rengöring.
Känns skönt.
 
Jag är ju sån som gillar att ha städat och ordning hemma, speciellt när jag ska åka bort. Gillar känslan att veta att jag kommer hem till ordning och reda.
Nu tänker ju jag att "i natt kanske det är dags att föda", och eftersom jag sen vill komma hem till ett fint hem så vill jag helst städa av efter en sån här "heldag" på hemmaplan.
 
När jag var färdig slog sig Joel och jag ner i uterummet med en stor skål popcorn sen har vi suttit där resten av kvällen.
 
En skön dag att knyta ihop.
 
Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar