torsdag 19 september 2013

Iris rum

 
Jag håller ju på och smågrejar lite med Iris rum.
När jag har lite tid över eller när jag springer på någon fin grej så får det lilla rummet lite kärlek.
 
Det är ju ingen brådska, än så länge sover hon inne i vårat sovrum och det kommer nog ta många år innan hon kommer tillbringa mer än natten på sitt rum.
Tjejerna har ju lekrum här på nedervåningen så de kommer nog spendera mest tid där.
 
En låda jag köpte på loppis för 30kr har blivit vit.
I den ligger ett täcke/överkast och en kudde.

 
Små uggle-lådor på fönsterbrädan...

 
Inramade foton på vår lilla tjej och två horn som fått lite rosa färg på sig.
Någon gång och någonstans ska de upp.

 
Vimplar i fina färger...


 
Små fina galgar...

 
Jag håller på och målar en gammal låda som ska bli ett skåp och ska sitta på väggen.
Får se om jag går ner en sväng i kväll och drar några penseldrag.
 
Och så har jag en gammal byrå som jag ska måla vit.
 
Ett litet galler på väggen med foton och sånt...
 
 
Finaste Iris.

 
Ja det var en liten tjuvkik in i Iris rum.
Lite mer helhet får ni se senare.
 
Kram till er alla

1 kommentar:

  1. Fina, Fina Iris!
    I morgon kommer du till Lådberga för första gången. Vi längtar efter Dig, syrran, morsan och farsan.
    Kram och ses i morgon! Marie

    SvaraRadera