måndag 21 oktober 2013

Rhodos

 
Vi är tillbaka efter en vecka på Rhodos.
Vilken skön, varm och solig vecka vi haft.
 
Försöker föreställa mig hur det var att ha sand mellan tårna, men det går så fort, jag glömmer så lätt.
Nu är vi här i hösten igen.
 
Min älskade Meja-Lisa
 
Jag fick smak på den där värmen, vill ha mer.
Vill alltid ha mer av värmen. Har svårt att uppskatta kylan, men jag vet att snart är jag inne i vår svenska höst igen.
 
Min fina lilla Iris
 
Bilderna får mig att minnas.
Även fast det bara var en dag sedan jag kände den där sköna värmen så känns det så långt borta.
 
Men jag är så glad att vi fick den här veckan. Att vi fick suga ur det sista ur sommaren och att vi fick lite ny färg på våra kroppar.
 
Jag är så glad att den var så himla bra.
 
Jag lovar att återkomma med fler bilder och berätta lite vad vi haft för oss.
Men nu är det snart GOD NATT.


Kram Sofia

1 kommentar:

  1. hur söta är de inte dina 2. Jag dör lite när jag ser lille Iris på den bilden. Helt underbar!!
    Och jag hoppas vi kan ses snart, nu är det väl ett år sen eller så?
    KRam

    SvaraRadera